Gå til innhold

Naar laerte DU aa lese og skrive?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var fem aar. (Jepp, kjeder meg akkurat naa......)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fire når jeg lærte og lese, og fem når jeg kunne skrive.

Skrevet

7 år gammel.

Jeg lærte barna mine "kunsten" når de var 5 år.

 

 

Skrevet

Jeg lærte å lese når jeg var 4 år, lærte å skrive sånn litt etter litt etter det.

Jeg lærte broren min å lese da han også var 4 år

Skrevet

Jeg nektet å lære meg å lese og skrive før jeg begynte på skolen. Mente det var noe som hørte skolen til. Klokka giddet jeg ikke lære meg før jeg var rundt en 10, så ikke behovet da bestemor sa i fra når jeg måtte gå til skolen - hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...