vipsen*en av hver* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann.. skal dere se jordmødrene i dag??? Det blir en trist episode... men tror ikke jeg klarer å se alikevel.. blir nok snørr og tårer i dag..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal se Når det er sånne triste ting som spedbarnsdød eller at barnet dør i magen så setter man jo enda mer pris på livet som lever inni egen mage
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 er det en baby som er død?! uff. vet ikke om jeg vil se da.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal ikke se. Er bekymret nok for mini i magen fra før. Synes det er alt for vondt å se sånt, spesielt nå som jeg er gravid selv. Jeg kommer til å grine i bøtter og spann, og tenke på de som står meg nær som har opplevd akkurat dette. Jeg får gråten i halsen bare jeg tenker på det, så jeg tror det er best for meg å hoppe over denne episoden. Føler så utrolig med dem som opplever dette, og håper jeg aldri får oppleve hvor grusomt det virkelig er.. Huff
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal se! Gleder meg...og gruer meg samtidig...! Det er et veldig fint program, viser jo virkeligheten - slik det er. Men huff&huff....tror nok jeg skal finne frem noen lommetørkler ja. Men er det virkelig siste episode alt?
Phantom´ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Nest siste i dag. Siste om en uke. Den siste handler bla om en trillingfødsel (ifølge nrk.no)
-Loppa- Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal se, klarer ikke la være selv om det er trist
myrias Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 serien er så utrolig bra, så jeg klarer ikke å la være å se, men jeg har litt blandede følelser for det siden det handler om døden.
M*A*S*H* Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal se. Og jeg griner like herlig uansett om det går bra eller ei, fødselsøyeblikket er stort. Synes egentlig det er bra de viser kompliserte og sterke saker også - for selv om det nesten alltid går bra, er denne delen av livet en risiko både for fostrene og mødrene deres. Men lurt å ikke se for dere som synes det er skremmende - ingen vits å skremme seg sånn.
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Leste på skravle fra en i nrk at den sjette og siste episoden blir lagt ut på nett- tv i kveld rett etter den ordinære episoden på tv! Så da blir det to episoder på kjappen;)
grand danois Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 jeg fekk ikke sett episodene jeg:/ d hakker bare:/
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Hakker her også :-( Jeg som hadde gledet meg sånn til 2 episoder...
grand danois Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 pokker også...da har de sikkert feil på siden:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå