Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 åssen virket de på deg? fikk du mange bivirkninger?, tok det lang tid før du merket vekt nedgang?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Nedgang første uke. 2 kg tror jeg. Hadde mye vondt i hodet de første 3 ukene. Slet med stor søvn problemer. Det forsvant etter ca 3 uker. Er periodevis forstoppet fortsatt og opplever lett litt uro pregete indre sinnsteminger - noe som ikke er normalt for meg. Ikke mye som skal til før jeg blir litt gele inni nå. Har gått ned mange kilo på 6 uker. Har brukt dem før også. Har opplevd de samme tre første uken da - så vet at det går over.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor bruker dere slike piller? Endre kosthold og mer mosjon er det eneste som hjelper. Det må da være mye sunnere også. Stappe i seg slike piller som man nesten ikke aner bivirkningene av! Nei, kom dere opp og rør på dere. Jeg la på meg 35 kg da jeg gikk gravid. 20 forsvant fort (mye vann i kroppen), men resten satt hardt. Kostholdet mitt er ganske sunt så der var det ikke så mye å hente - men så fort jeg begynte å gå en halvtimes tur hver dag (nesten hver dag:-) i høyt tempo, så har resten blitt borte i løpet av 1,5 år. De første turene var harde, men kondisen kom tilbake ganske fort - og nå går jeg gjerne søndagsturer på 1 til 1,5 time, alene eller sammen med dattera mi og faren hennes. Og en liten halv time har vi tid til, selv i den travleste hverdag - det er mye sunnere og bedre enn alskens piller.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 De forandret humørt mitt, jeg ble irritabel. Dessuten fikk jeg hjertebank og forhøyet puls. Jeg var redd for å dø med de faktisk.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 hva i svarte har dette innlegget her å gjøre???? jeeez
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Og hva har svaret ditt her å gjøre??? Hvis ikke tråden er noe du vil lese, så hopp over da vel!?! IQ er noe dritt! Det er meg som over her skriver at jeg bruker Reductil. Hordan kan noen si at det eneste som hjelper er bare endret kosthold og mere mosjon? Jeg er da et levende resultat på at også Reductil virker. Synes du skal komme deg ned fra din høye hest og være litt udmyk for andres situasjon. Ikke sikkert du har oversikten over alle andres situasjon og utgangspunkt vet du. Jeg kanj bare si at jeg la på meg betrakelig enn du i svangerskapet. Hadde dessuten lagt på meg like mye før jeg ble gravid. Årsaken til dette lå dessverre i sykdom/bivirkiniger av andre medisiner. Alle disse kiloen ble livstruende både psykisk og fysisk. Jeg var i fare for å dø. Nå har jeg gått ned flere 10 talls kilo. Det har du i følge deg selv ingen erfaring og dermed uttalelses grunn for. Reductil har reddet livet mitt. Vær litt mer ydmyk neste gang,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå