Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har bestilt pose derfra.... Jeg har bestemt meg på forhånd for å kjøpe kunstfiberposer, med fleece, men er så vanskelig når man ikke kan se posen "live".Har på en måte lyst til å bare bestille nå, så jeg er ferdig med det...men blir så usikker. Så derfor; noen som har bestilt derfra som kan si noe om kvaliteten?
Mammamia;-) Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har handlet veldog mye våtservietter på babybest(forøvrig både billigst og best etter min mening), og har sett på noen av de andre produktene. For å være ærlig så synes jeg ikke alt virker så bra, mye syntetisk i både poser og nesten i alt av klær etc. Vet ikke om jeg hadde gått for vinterpose derifra, men det er vel et pengespørsmål også. Såne poser koster jo ganske mye. Mulig de fungerer helt fint, altså! Hvor i landet bor du? De har butikker på Tveita senter og i Strømmen. Lykke til!
Ioren Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor på Strømmen da? Trodde ikke de hadde annet den på Tveita akkurat i dette området, og at de skulle åpne på Metro iløpet av november eller noe sånt...
Mammamia;-) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det er helt riktig! Lørenskog er det, sorry! De hadde i Asker før nemlig og den handlet jeg på, men så la de den ned. Lørenskog er helt korrekt!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for fint svar. Tror jeg avventer litt, og kjøper pose i butikk istedenfor på nett. Er ok å vite at posen kjennes grei ut Bor i Oslo, så da kan jeg ta turen dit
Ioren Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Trodde jeg hadde gått glipp av en butikk jeg nå hihi =P Men de åpner nok ganske snart nå, skal visst åpnes en del den neste mnd på Metro såvidt jeg har hørt Bor like ved, så får med meg litt =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå