Gå til innhold

SÅ morsomt med spark ;D


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er skikkelig aktiv akkurat nå, han sparker ganske langt ned i magen på venstresiden, og sånn ca i navlehøyde bare lengre ut, også plutseli på selve navlen. Dette samtidig!!! vet ikke helt hvor jeg skal se, blir sliten i øynene. men jeg skulle så gjerne skjønt akkurat hvordan han ligger n¨å..... :(

jeg bare skjønner det ikke jeg..

men må vell være hodet i ene kanten og føttene i andre enden. men likavell, ser det ikke for meg.

ser mange snakker om hvordan de vet han ligger.. men jeg fatter det ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...