Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 han er skikkelig aktiv akkurat nå, han sparker ganske langt ned i magen på venstresiden, og sånn ca i navlehøyde bare lengre ut, også plutseli på selve navlen. Dette samtidig!!! vet ikke helt hvor jeg skal se, blir sliten i øynene. men jeg skulle så gjerne skjønt akkurat hvordan han ligger n¨å..... jeg bare skjønner det ikke jeg.. men må vell være hodet i ene kanten og føttene i andre enden. men likavell, ser det ikke for meg. ser mange snakker om hvordan de vet han ligger.. men jeg fatter det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå