Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 er i uke 31, er 100% sykemeldt. Savner noen å skravle med, det er jo noe anleis å være gravid med villinger. har et barn fra før.
Tvillinger og storebror! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei. Jeg er i uke 28 nå med tvillinger, fikk vite det var to i uke 26 så jeg er relativt fersk "tvilling-gravid" ennå. Har vært sykemeldt nå lenge pga et veldig kranglete bekken, nå vet legen hvorfor. Har en gutt på 17 mnd fra før... Bare skriv pm hvis du vil "skravle" litt...
Rakri Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skal også ha tvillinger. Kommet til uke 32 nå, og ser at målet nærmer seg. Har vært 100 % sykemeldt siden uke 19, pga bekkenløsning. Får to gutter.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hei. vi vet at vi venter en gutt, den andre er ikke villig til å vise seg frem, så det blir spennende å se hva som kommer ( kan jo være at vi får vite det på neste kontroll:-) ) har du funnet noe info om hvordan babyane utvikler seg i magen i forhold til når det er berre en baby? tenker mest på vekt og lengd. tror det blir lange dager før babyane kommer, veit ikke helt hva jeg skal fylle dagene m... Er stort sett i fin form, men har problemer med at bena svikter når jeg går mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå