Mamma til snuppene Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Klarer bare ikke å løsrive meg!!!!!!! Begynner seriøst å lure på om jeg har et problem der ; ) Får jo ikke gjort noe jeg skal!!!!!!! Flere som har det sånn?
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Du lider av det samme som meg,men jeg har det verst når jeg savner Norge mest. =o) Liksom en usynlig tråd mellom Norge og meg....som jeg ikke vil klippe over! Men i dag SKAL det gjøres noe seriøst med denne tråden ;o)
Xzux Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 uff ja jeg også...!... helt hekta, tvn er ikke så viktig lengre, men internett, hadde ikke klart meg uten!... bjynner seriøst å lure på om jeg skal prøve og ha en "datafri" dag en dag, for og se om jeg klarer det.. hehe... såfort lillegutt sover eller han leker med seg selv, sitter jeg her, selv om det kanskje er mye annet mer fornuftig jeg skulle ha gjort... uff...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 jaaaa flere timer for dagen sitter jeg rundt om på internett. mest på kvelden eller sånn som nå når barna sover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå