Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Nå er det så sinnsykt masse å gjøre på jobb, pluss at jeg av diverse årsaker har fått beskjed av legen om å ta det med ro. Har pushet meg selv en stund nå, for å rekke over alt, men nå kjenner jeg at det snart er nok... Legen ga meg 1 mnd å jobbe da jeg var på forrige kontroll (ville helst sykemelde meg den gangen, noe jeg ikke var klar for...), og nå kjenner jeg at jeg GLEDER meg til den 17. oktober og neste legetime! Ser sånn fram til å bygge rede hjemme, og å ha litt overskudd til de andre barna mine!!! Åååååå, det blir DIGG! Tenk å kunne sove midt på dagen etter en søvnløs natt!
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 skjønner du ikke har små fra før. tenk å kunne sove midt på dagen. Var elllevill i dag, fikk sove til halv ti siden sambo var hjemme, det var himmelen det..
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 oi, hørtes krasst ut det, beklager. Du får nyte sykemeldingen og avslapningen!
Bianca83 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hun skrev jo akkurat over at hun hadde barn da. Men kanskje de er på skole eller barnehage midt på dagen vet du.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ? Hun har barn. Skriver jo at det blir deilig å ha tid til de andre ungene. De er vel i barnehagen eller skolen på dagtid.
marik* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ja bare gled deg:-)! Jeg har blitt sykemeldt nå pga høyt blodtrykk. Deilig å slippe å føle seg som et slips uten noe som helst overskudd til resten av familien. Nå har jeg lange morgener med sønnen min før jeg kjører han i barnehagen. Tar livet helt piano disse timene midt på dagen og koser meg med graviditeten.Dette er tiden for passe på seg selv, stress er helt klart ikke sundt. Det høye blodtrykket mitt er resultat av mye stress i jobben og jeg kjente jeg hadde dårlig samvittighet for lillemann i magen også pga dette.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Det skjønner jeg godt.... Er også litt godt å bli sykemeldt når du har pushet deg selv til det ytterste og holdt ut så lenge du klarer, da vet du at du virkelig trenger den sykemeldingen. Kose deg masse! Jeg er sykemeldt, egentlig til 21. oktober, men kjenner meg så bra at jeg vil forsøke å gå tilbake i full jobb neste uke. Da håper jeg at jeg kan yte max en stund, og deretter ser jeg frem til å gå ut i sykemelding frem til fødsel, og faktisk føle at jeg virkelig har holdt ut så lenge som over hodet mulig. Sykemelding blir det nok uansett - jobber i barnehage med små barn, men jeg håper å holde ut til desember en gang - har termin 14.januar. Da skal jeg koooose meg med forberedelsestiden, slik du skal nå. Igjen; kos deg massevis!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er sykemeldt 50% og det er helt fantastisk å få hente seg inn de dagene jeg er hjemme Og JA man får mye mer overskudd til barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå