mamma til s@lma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hva gjorde dere denne dagen dere hadde termin , dere som er gått over uten at det skjedd noe? Har termin nå på søndag, forventer ikke at det skjer noe akkurat denne dagen ( førstegangs, pluss at trodde at noe var på veien hver morgebn i de siste 2 ukene, så bare ga opp jeg..), men allikevel har denne datoen noe spesielt i seg.. Skal være hjemme alene mesteparten av tiden, dessverre, mannen er på jobb til midnatt nesten, og siden jeg klarer nesten å gå så kommer meg ikke ut alene heller..Har hatt noen laaange helg med masse regn ute og tv-titting dagen lang, men akkurat denne søndagen har jeg lyst å finne på noe. Mest sansynligvis alene, dessverre..for å få tiden til å gå litt fortere. Har dere noen tips ?)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg var på båttur, fiska og solte meg på termindato sommeren for 4 år siden.. På kvelden spilte jeg basketball og playstation sammen med min kjære :-) Gikk 14 dager over termindato den gang, og håper jeg slipper det nå! Hadde forsåvidt en fin termindag altså, men den hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå