Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har/hatt dette til barnet sitt? anbefales eller ikke? har hørt så mye negativt om det,men jeg tror lillemann ville likt seg oppi en slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine stor koste seg i gåstolen..

Bare man ikke har de oppi lenge av gangen går det helt fint..

Brukte den når jeg skulle lage middag og sånn, og litt på slutten av dagen før de skulle sove (var veldig sutrete da)..

Alt med måte er et uttrykk jeg lever etter...:-)

Skrevet

Enig med Bordi her. Alt med måte. Vi har en gåstol, og den brukes ikke for gåtreningens skyld, men hun er i den for eksempel når jeg dusjer. Det er vel en og annen fysioterapeut som har sagt at bruken kan være skadelig. Vil likevel tro det er forskjell på å oppbevare barnet der lenge, eller å bruke den i innimellom.

Skrevet

jeg har det, og syns det er topp! han hadde en periode hvor han var veldig krevende og da var det deilig med bittelitt avlastning.. men jeg ahr han ikke oppi der lenge av gangen, 15-20 min... nå gidder han ikke sitte oppi der mer, men heller gå rundt med den siden han ikke klarer å gå selv :)

Skrevet

vi har gåstol - og den brukes fra tid til annen, noen ganger daglig mens andre ganger ikke på flere dager- ca 15 min om gangen. gutten liker seg i den for han kommer seg overalt (ikke bra for mammas bilder og blomster hehe)

alt med måte......ingenting er bra når en bruker det altfor mye.

det var faktisk noen som lot ungen sove i gåstolen - skjønner ikke hvordan det kan være mulig men men

Skrevet

Det er vel strengt tatt noe de fleste fysioterapauter fraråder. Forstår at de med krevende barn ser på dette som en fin ting, men tenk over hva du gjør den dagen ungen ikke vil leke på gulvet, men bare vil sitte i stolen. Da blir det hyl og skrik da....

Det er jo strengt tatt en helt unødvendig ting der bruken kan gi et uheldig utfall for barnet. Barnet vet ikke om at muligheten finnes, så jeg ville nok droppet det. Det er mye annet lillemann vil like og ha godt av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...