marsboer i magen Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har et litt flaut spørsmål som jeg debuterer her inne med i dette svangerskapet... Det har seg nemlig slik at etter to tidligere fødsler med sying og hemorider er det ikke noe vakkert skue som brer seg når jeg setter meg til rette i gynekologstolen. Nå har jeg fått beskjed om at jeg måta ny G.U. om to uker og jeg har allerede begynt å grue meg. Hva gjør dere før slike undersøkelser? Friserer? I så fall hvor mye? Er veldig glad om noen gidder svare!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg friserer meg...raker bort det som er litt langt bak & på sidene,så stusser jeg bare lengden )...har aldri likt & være så "buskete" der nede )
lillesnupp Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes faktisk det er bedre å ha litt hår når man skal til de undersøkelsene jeg.. blir så veldig strippet uten.. men stusser det lengste da..
marsboer i magen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk for svar! Litt stussing er det jeg har gjort før også. Blir bare så usikker på hva som er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå