Moyra Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har veldig mye mensmurringer om dagen, og JM sa at hodet hadde festet seg, så hun mente at fødsel kan skje når som helst. I natt har jeg vært oppe og tisset ca 8 ganger og hver gang jeg gikk for legge meg igjen fikk jeg skikkelig menssmerter nederst i magen. I tillegg så har jeg veldig vondt nedover innsiden av hvert lår.. Kjennes ut som jeg får strøm, og det er vanskelig å gå når det skjer.. Noen andre som har opplevd dette, og vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Det kan jo ligne mye på begynnende rier dette da....
Moyra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Den støm-liknende følelsen jeg har kommer oftere og oftere for hver dag som går, men bare når jeg er i bevegelse... Er dette et tegn, eller mener du menssmertene jeg har? Er så redd for at jeg ikke skal skjønne hva som skjer.. hehe
Ioren Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.. jeg har hatt de menssmertene når jeg legger meg ned etter å ha vært oppe i et par netter nå... Kanskje det skejr noe snart nå da... Og kjenner igjen det du nevner med vondt nedover lårene, har BL da, jeg regner med det har med det å gjøre jeg,,,, Mulig det er naivt av meg men =P
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Det går ikke ann å si hva som er et tegn eller ikke, for det er så forskjellig fra person til person.. Men når jeg ble dårlig med førstemann så hadde jeg vondt i hele kroppen i 4 dager før han ble født.. Kjentes ut som en kraftig influensa + litt andre symptomer også...
Moyra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg sliter med invalidiserende BL ,så jeg er rimelig handikappet og på krykker.. Men har ikke merket disse støt-liknende smertene før denne uken.. Det strømmer jo nedover innsiden av lårene helt til knærne og jeg går nesten på trynet fordi det er akkurat som bena svikter
Ioren Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Har akkurat det samme, at det kjennes som det svikter ja... Har heller ikke kjent det før, har hatt BL siden uke 15/17, men ikke så ille at jeg må på krykker... Men tenkte at det var på grunn av at fødselen nærmet seg at BL smertene ble anderledes... Skal til fysioterapeuten min i morgen, så kan jo høre om hun vet noe...
eggedosis Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Håper det er begynnende rier! Lykke til da. Får håpe vi snart får satt i gang, jeg er fullgått 38 uker i dg! :0)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 kljenner ikke direkte den strømfølelsen, men har begynnt å få veldig vondt i skambeinet og i hoftene i det siste.. har sikkert noe med at hode har festet seg, og håper det er fødselstegn.. har bare blitt verre de siste dagene! er ei uke på overtid, så det er på tide noe begynner å skje snart!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 den strøm-lignende følelsen kan være nerver i klem. ikke så veldig digg nei...
mizza84 Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 de der støm lignende smertene er nok at barnet trykker på noen nærver.. det er hvertfall det jeg har fått beskjed om av sykehuset og de mensmuringene kan være at hodet liksom presser seg lengre ned.. har det akuratt sånn som deg for å si det sånn.. hehe
Moyra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2007 Godt å høre at jeg ikke er den eneste Spennende å se når det skjer noe her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå