Gå til innhold

så morsomt med spark!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er skikkelig aktiv akkurat nå, han sparker ganske langt ned i magen på venstresiden, og sånn ca i navlehøyde bare lengre ut, også plutseli på selve navlen. Dette samtidig!!! vet ikke helt hvor jeg skal se, blir sliten i øynene. men jeg skulle så gjerne skjønt akkurat hvordan han ligger n¨å..... :(

jeg bare skjønner det ikke jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jeg gleder meg til jeg kjenner de sparkene,er 15 uker i morgen.Når kjenner man det ordentlig første gang?Hvor langt er du?

Skrevet

Åja, det er herlig med spark:-) Kjenner jeg får en sånn god ro i kroppen når han setter i gang, bekreftelse på at han har det bra.Komisk når hele magen begynner å bevege seg, akkurat som de har hjemme-alene-fest. Min har begynt å sparke til rimelig faste tider på døgnet.Har din prins det?

Skrevet

kjente noe første gangen i uke 16, det var som lemus nederst i magen.. så gikk d 4 dager så kjente jeg det samme igjen. så neste dag stakk d plutselig en fot opp mot navlen som både jeg å samboer så tydelig.. ikke sånn fotavtrykk altså, men en liten kul som stakk opp og pressa skikkelig i magen for min del :)

Nå er jeg 22 uker på vei, og ja, har merkelig merket "to" rytmer.. Når jeg våkner, våkner han også, så da har han morgen gym.. også mellom 11-12 på kvelden turner han også kraftig.. ellers varierer det mye fra hver dag når han er aktiv.. når er din aktiv?

Skrevet

:-) jeg er 13 uker på vei og kjenner det allerede nå. Jeg ble litt overrasket plassert inn i 2.trimester i går hos legen :-D og fikk se ultralydbildet av en svært aktiv liten krabat inni magen. Babyen sparket og snudde seg og så nesten ut som om den øvde seg på å gå :-D det var veldig morsomt! Det blir muligens mindre morsomt for mor når bena blir lengre og kraftigere, men herlighet så gøy ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...