Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 han er skikkelig aktiv akkurat nå, han sparker ganske langt ned i magen på venstresiden, og sånn ca i navlehøyde bare lengre ut, også plutseli på selve navlen. Dette samtidig!!! vet ikke helt hvor jeg skal se, blir sliten i øynene. men jeg skulle så gjerne skjønt akkurat hvordan han ligger n¨å..... jeg bare skjønner det ikke jeg..
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 å jeg gleder meg til jeg kjenner de sparkene,er 15 uker i morgen.Når kjenner man det ordentlig første gang?Hvor langt er du?
marik* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Åja, det er herlig med spark:-) Kjenner jeg får en sånn god ro i kroppen når han setter i gang, bekreftelse på at han har det bra.Komisk når hele magen begynner å bevege seg, akkurat som de har hjemme-alene-fest. Min har begynt å sparke til rimelig faste tider på døgnet.Har din prins det?
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 kjente noe første gangen i uke 16, det var som lemus nederst i magen.. så gikk d 4 dager så kjente jeg det samme igjen. så neste dag stakk d plutselig en fot opp mot navlen som både jeg å samboer så tydelig.. ikke sånn fotavtrykk altså, men en liten kul som stakk opp og pressa skikkelig i magen for min del Nå er jeg 22 uker på vei, og ja, har merkelig merket "to" rytmer.. Når jeg våkner, våkner han også, så da har han morgen gym.. også mellom 11-12 på kvelden turner han også kraftig.. ellers varierer det mye fra hver dag når han er aktiv.. når er din aktiv?
mamiladi Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 :-) jeg er 13 uker på vei og kjenner det allerede nå. Jeg ble litt overrasket plassert inn i 2.trimester i går hos legen :-D og fikk se ultralydbildet av en svært aktiv liten krabat inni magen. Babyen sparket og snudde seg og så nesten ut som om den øvde seg på å gå :-D det var veldig morsomt! Det blir muligens mindre morsomt for mor når bena blir lengre og kraftigere, men herlighet så gøy ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå