Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk jo papirene mine for 5 uker siden.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Mine fikk de også for 5 uker siden, ringte de i går og fikk beskjed om at de skulle bli behandlet i løpet av denne uka... Får håpe de gjør det!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for svar, beklager stygg munnbruk men er bare SÅ lei nå! Søkte jo først i mai! Gjaldt dette alle søknader eller bare din?
hit og dit Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Dei fekk mine og for fem veker sidan. Eg fekk beskjed om at behandlingstida var åtte veker. Så det er ikkje lurt å føde på den tida av året der alle skal ha studielån =)
Twins i magen <3 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Skriver under på den altså.... her er det snart tomt i banken, så gruer meg til neste måned hvis de ikke får ræva i gir snart!! Over en mnd siden jeg sendte inn, så ringte i dag. Han sa det var 6-7 uker behandlingstid, så da var det ikke lenge igjen... HAHA, vi skal betale lån, husleie, forsikring og u name it før den tid da!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Skriver under på denne, fikk beskjed mandag om at de skulle behandle søknaden min da, fremdeles ikke skjedd noe. Godt jeg har en samboer som tjener ok, ellers hadde både jeg og baby sultet;)....litt overdrevet da.
Mammapudding Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Venter også på penger, ringte de for 2 uker siden..da sa hun at det var 4 uker behandlingstid fra de mottok papirene..de mottok mine papirer 7.sept..så i teorien bør pengene mine komme på fredag..Men om de nå har 8!!!!!! uker behandlingstid å jeg må vente enda en mnd da sliter jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå