Gå til innhold

Hvorfor må 1. trimester være så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 6+5 og sliter med kvalme. Er skikkelig kvalm på morgenen og formiddagen. Etter lunch blir det ofte litt bedre, men det gir seg ikke helt. Kaster opp noen dager, og det er i grunnen de dagene som er best. Da blir jeg i alle fall bedre en stund etterpå. Hadde det akkurat likt med forrige mann. Den gangen gav det seg i uke 14-15. Ser med gru på de neste 7-8 ukene :-(

Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Har prøvd mye annet, deriblant seaband, men uten effekt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vivera.

Jeg har vert veldig kvalm de andre gangene jeg har vert gravid, spesielt de første 13-15 ukene. Denne graviditeten merker jeg bare at jeg er sliten. Jeg tror at hvor hvidt hormonene er i balanse har mye å si. Jeg har gått til behandling for å få hormonene i balanse pga sterk ubalanse der. Ser ut til å hjelpe veldig. Alternativ behandling.

Er jo mulig å prøve det.

Skrevet

Hva slags behandling er det ? Hva heter det?

Skrevet

like langt på vei som meg jo:) 6+5:)

utrolig uveld skjøld ja:( har virkelig fått alt..

Skrevet

Jeg har gått hos refleksolog. Visst du googler det så finner du litt informasjon om det. Finnes egentlig mange forskjellige alternativbehandlere. Syntes det er vert å prøve. Men man må finne ut av hva man syntes passer best for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...