Vivera Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er nå i uke 6+5 og sliter med kvalme. Er skikkelig kvalm på morgenen og formiddagen. Etter lunch blir det ofte litt bedre, men det gir seg ikke helt. Kaster opp noen dager, og det er i grunnen de dagene som er best. Da blir jeg i alle fall bedre en stund etterpå. Hadde det akkurat likt med forrige mann. Den gangen gav det seg i uke 14-15. Ser med gru på de neste 7-8 ukene :-( Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Har prøvd mye annet, deriblant seaband, men uten effekt...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Vivera. Jeg har vert veldig kvalm de andre gangene jeg har vert gravid, spesielt de første 13-15 ukene. Denne graviditeten merker jeg bare at jeg er sliten. Jeg tror at hvor hvidt hormonene er i balanse har mye å si. Jeg har gått til behandling for å få hormonene i balanse pga sterk ubalanse der. Ser ut til å hjelpe veldig. Alternativ behandling. Er jo mulig å prøve det.
Stary Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hva slags behandling er det ? Hva heter det?
JuniBbay:) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 like langt på vei som meg jo:) 6+5:) utrolig uveld skjøld ja:( har virkelig fått alt..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har gått hos refleksolog. Visst du googler det så finner du litt informasjon om det. Finnes egentlig mange forskjellige alternativbehandlere. Syntes det er vert å prøve. Men man må finne ut av hva man syntes passer best for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå