Gå til innhold

Hull i ørene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres synspunkter på dette??

Vi har tenkt å ta hull i ørene på vår lille jente når hun er blitt noen mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fall for det! La oss slutte å krangle om det samme igjenogigjenogigjen....

Skrevet

Forferdelig trist...sikkert søtt, men hvorfor utsette babyen din for det. Sjekk klipp fra youtube på babyer som får dette.....så kanskje du endrer mening.

Dessuten, hvorfor?? Utsette babyen for evt. verk hvis det oppstår, at babyen kommer bort i øredobbene under lek? Nei, la babyen være baby så lenge som mulig....bruk heller armbånd, halskjede når du skal pynte henne. Ikke vondt ment dette, men tenk deg godt om!

Nei, ville aldri gjort det. Vet det er "tradisjon" i mange andre kulturer...men jeg synes faktisk det er ganske usmakelig. Ville heller ventet til jenta di selv ønsker det.

Skrevet

fikk selv når jeg var baby, men måtte fjerne de pga betenndelse etter noen dager (1/2 spansk og der er det vanlig).Idag er jeg veldig plaget med nikkel-allergi og tåler kun Gull.Vet ikke om det har noen sammenheng ,men fagfolk mener det.

Vi har ventet til skolestart.

Skrevet

Vi fikk det alle da vi var babyer(og vi er 4 søstre). Synes det er ok om man selv vil det. Ikke la andre få endre på det,selv om du sier ja.

Vi har ingen allergier idag :)

Skrevet

Jeg syntes du bør vente til jenta er stor nok til å velge selv.

Det er søtt, men jeg tenker stakkars lille baby når jeg ser det!

Skrevet

Det er påvist en sammenheng mellom dårlig syn og hull i ørene hos barn.

Vent til hun er over 10 år.

Skrevet

Synes at det er tåpelig og jålete, for ikke å snakke om at det er en unødvendig risiko en utsetter barnet for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...