Gå til innhold

3 måneder allerede..


beri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja tia går så utrolig fort!!!

 

Satt og så på bilder igår og ble helt med meg, kan ikke huske at han har vært så liten jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi samme følelsen her også ja ;-) Når man ser på bilder fra starten så ser man virkelig hvor stor utvikling det er blitt. Synes stompen er blitt såååå flink altså på det aller meste - åå som vi koser oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyyyyr av sted :)

satt faktisk å så på bilder selv i går fra sykehuset.. så bitteliten.. åh.. sukk....

gleder meg litt allerede til neste mann.. hihi... selvom det ikke blir riktig ennå :)

skal på 3 mnd kontroll 12 oktober.. kjempe spent på hvor stor han har blitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk... ja:-) helt utrolig! og jeg eeelsker det når hun er så skjønn og liten jeg! tok nettopp gipsavtrykk av en hånd og en fot for å huske hvor små og søte de har vært:-) gruer meg litt til mandagens vaksine da... håper det ikke blir for høy feber i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, samme her! gleder meg allerede masse til nestemann ;) hehe. men, åh så nydelig han er blitt også da! så en baby som var 6 uker sist gang jeg var på helsestasjonen. jeg syntes den var såå liten, kunne ikke huske at marcus hadde vært så liten - men han har jo vært enda mindre! denne babyen var 3.6 kg da den ble født - marcus var jo knapt 3 kg. hehe, rart det her altså. skal forøvrig på 3 måneders kontroll + vaksine i morra jeg og.. også skal vi til fotografen på torsdag :D fikk det gratis! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...