Gå til innhold

Ja da blir jeg alenemor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 2 år er ekstremt mammagutt, jeg har jo vært hjemme med han i over to år og far har alltid jobbet. Jeg har stelt han, matet han og lagt han selvom far er hjemme.

 

Jeg tenker da på sammvær når vi flytter.

Kan det bli for stor overgang å la han være hos far en hel helg først, kanskje man burde ta det litt gradvis?

 

Noen som vil annbefalle noe?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan nok være greit å ta det gravids da ja:) kan jo prøve med bare en natt i ny og ne først også trappe opp samværet når dere ser alt går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...