Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Både krype, sette seg opp og reise seg! =D Krabba gjorde han første gang for to uker siden og reiste seg gjorde han i går :-) Bilder på www.malin-06.piczo.com ) Klem fra en bittelitt stolt mamma ))))
Yrha Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kan tenke du er kjempestolt ja Her er mini 12 uker, og jeg er kjempestolt av at han klarer å ta på babygymen sin når han konstentrerer seg! )
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Å, så gøy! Min er 1 uke yngre enn din og begynte å krabbe i går, samtidig som han satte seg opp. I dag har han reist seg opp i stående fire ganger. Det er litt skummelt, synes jeg, siden han faller med en gang... Blir nok noen blåmerker framover nå, ja:) Er det vanlig at de begynner med dette så tidlig? Hilsen fra også stolt mamma!
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 så flink da;)... å så søt han var..
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Så flinke! Og så smilande og blid gutt du har=)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Oj så flink han er da Jenta mi som nå er 4 år var tidlig ute,mens gutten min er litt mer rolig, han er født 25.mars og foreløpig får han til å gå i ring, snu seg fra rygg til mage og ja det var det hehe, er derfor rart å se bilder av din som ikke er så mye eldre,bevege seg så masse, Skjer kanskje masse med gutten min den kommende måneden,han pleier å ligge å stange i gulve og hyle for han vil så gjerne fremover, så det skjer nok snart.Ikke har han fått tenner heller så han er skikkelig bebis Nydelig gutt du har da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå