Gå til innhold

Lalla og lykkeliten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med huskjøpet egentlig? funnet dere noe nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei, så koselig. Hvordan er det med dere??? =)

Vi vet ikke mer før etter den 8. oktober, så vi venter i spenning. Men hun dama ødelegger jo litt vår sjanse til å se etter et annet hus imens da, i tilfelle det ikke blir noe av likevel liksom. Jeg er helt gaaaal her jeg sitter å venter. Vil ha svaret NÅ, og vil begynne å flytte inn imorgen ;-p Hehe, vi har liksom ventet på dette sååå lenge, og blir det ikke noe av likevel så kommer jeg til å bli VELDIG skuffet og deppa. Da vet jeg ikke hva som skjer, for de leilighetene hun dama ser på er det budrunde på nå, og vi kan jo ikke by på de samtidig som vi har vunnet bud-runda på huset hennes. Men da taper vi jo på en måte alt da, om vi ikke gjør det også (er stygge gamle kommunale leiligheter til salgs, som vi ikke er interessert i, fordi to av de må renoveres totalt). Vi kan jo tape både huset OG muligheten til å finne noe annet. For vi bor jo på bygda, og her begrenser det seg med tilbud gitt... Og vi MÅ bo her pga jobben til sambo.

Så vi får se hva som skjer. Er veldig spente... Kommer til å skrive inn her med det samme vi har hørt noe i neste uke =)

Men fortell litt om dere du nå =) Travelt? Sover gullet om natten?

Skrevet

oj, det blir spennende, håper alt går i orden da! må gi meg beskjed=)

alt går bare bra her, anniken har lagt masse på seg og veier over 3 kilo nå... hun er fire uker i morgen!!! lille gullet mitt... det er travelt å være mamma ja, men det går ganske bra. men når hun griner masse og jeg har prøvd alt er det litt vanskelig. men da må man bare lukke igjen ørene og gå rundt i leiligheten, hehe... hun er blitt flink på natta nå, sover mellom måltidene uten sutring og grining. men er litt tullete sent på kvelden (22 - 01) og tidlig på morgenen (07 - 10 ca) men det får vi tåle... på lørdag skal hun til barnevakt for første gang, svigermor skal ha henne mens vi er i førtiårsdag til stemoren min... blir litt skummelt men jeg vet jo hun har det bra hos farmoren sin... =)

Skrevet

Ååå, så bra... Hun er sikkert kjempenydelig =) =) =) Hihi, ja man må vel lære seg til å lukke litt ørene, og ha tålmodighet. Noe jeg ikke har i det hele tatt, så er spent på om babyen vår skriker mye. Hihi...

Barnevakt ja, så spennende da. Det går nok bra skal du se. 4 uker allerede??? Herreguuuud så fort tida går da... kjære vene. =) Så moro altså. Vil ønske dere masse lykke til videre ihvertfall. Savner deg inne her på BIM ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...