Mockanin Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Han har høst ferie nå og har de første dagene denne uka bare surra rundt og kost seg og vært til stor hjelp hjemme for meg. Mandag og tirsdag morgen var det første han gjorde når han sto opp og henge opp klær som jeg hadde satt på før jeg gikk. Mandag insisterte han på å hente minsten på 21 mnd. i barnehagen. Minsten ble jo kjempe glad og hadde stått og hoppa opp ned og hylt på Mammas (Thomas). Jeg var i butikken ved siden av bhg. i tilfelle det skulle gå gærnt. Når vi kommer hjem så kler han av broren og leker med han mens jeg lager middag. Tirsdag når jeg kommer hjem fra jobb med minsten i vogna så møter han meg i døra og tar over broren. Det til tross for at han har huset fullt av venner. Senere på kvelden så forteller han at natt til tirsdag så har han vært oppe med broren sin som hadde våknet på natten. Hadde sittet ved senga og sunget og strøket broren på ryggen i ca. 30 min. Jeg ble jo helt fra meg, for det skal jo ikke være han som står opp om natta. Da fikk jeg bare beskjed om at vi skulle jo tross alt på jobb mens han bare skulle være hjemme. Når minsten skulle legge seg for kvelden i går, så insisterte han på og legge broren sin. Så der satt han ved sengekanten og sang alle de barnesangene han kunne helt til broren sovnet. Snille, snille gutten som hjelper til når han kan... og før noen tror at den gutten aldri gjør noe gært, så jo.. det gjør han.. han er som 12 åringen flest.....
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 oj, det må jeg si, skikkelig ansvarsfull gutt! du kan være stolt over sønnen din som er så snill og vil hjelpe!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Høres ut som en kjempeflink og herlig gutt det der, ja :-) Du burde være stolt over han, ikke mange på hans alder som ville gjort tilsvarende ;-)
La Perla Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Å, for en flink og snill gutt! Han må vel være omtrent verdens beste storebror å ha for minstegutten.
Mockanin Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er verdens stolteste mor og han er nok verdens stolteste store bror til både broren sin på 21 mnd. som han har hos meg og søsteren sin på 1,5 år som han har hos fare sin. Begge går i samme bhg. også. Dro ut en tann i går kveld han, og tror du jammen ikke tannfeen har vært innom med en hel hundrings i natt som gutten ringte og takket meg for i sted.
hit og dit Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Skikkelig godgutt det der. Ein skikkelig fangst for framtidig kone!
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 For en fantastisk flott gutt du har!!!! Han har du all grunn til å være stolt av!! Og for en superflott storebror han er for minstemann. Dette var rørende lesning synes jeg:-)
Mockanin Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 oppskriften må være at han er lik sin mor :-D Neida, det er han faktisk ikke, og ikke så lik sin far heller og slettes ikke lik postbudet heller. Han er rett og slett seg selv han.... Har alltid lært han at man skal stille opp for hverandre når man kan. Eller som han selv sier.. man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot deg.
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Du har virkelig fostret en gutt med et stort og godt hjerte =o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 for en nydelig liten gutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå