Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Som dere fremdeles bruker daglig altså... Vedder på at det er meg. Den er fire år gammel...
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ok, det er som jeg fryktet. Det ER meg altså... faen!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor finner en ut hvor gammel en nokia-telefon er?
St.Sunniva Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Om det er fargeskjerm på den, så er den vel ikke eldre enn 3-4 år tror jeg...men om ikke...ja DA er den gammel da ;-)
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tok bare utgangspunkt i når jeg kjøpte tlf. Men jeg vet forsåvidt at den modellen av Sony Erics. kom i 2003.
Venter på bitteliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, har i alle fall fargeskjerm ;-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Ingen fargeskjerm her!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Mobilen er nok ikke gammel... Men jeg stiller nok ganske sterkt i rekken over hvor mange mobiler man har mistet, haha!! Jeg mistet mobilen min den 20 september, fikk ny den 23, mistet den noen dager etterpå og nå har jeg ny igjen....=P Det er ikke FØRSTE gang det skjer.. Jeg er så rotete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå