Gå til innhold

IKM uke 41, lørdag 13.10, noen andre?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er en del i uke 42, men er det noen som har IKM i uke 41?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Da kan vi jo vente spent sammen og forhåpentligvis få positivt svar om halvannen uke... Har dere noen barn fra før? Jeg har en gutt på 15 mnd og nå ønsker vi oss en liten til.

Skrevet

hei hei. vel jeg har IKM den 15 okt. kan også bli lenger, siden jeg har hatt uregelmessig mensrt de siste gangene. men det blir koselig å se hva det blir. det blir mitt første gang :)

Skrevet

så koselig.. vi har ingen barn fra før nei, vi er 19 år, dette er første pp, og vi er mest sannsynlig 20 når nurket tidligst kommer.. men håper det klaffer på første forsøk!

Skrevet

Jeg har ikm ca 14.okt, men tror jeg kanskje hadde el litt tidligere. Har tre barn fra før + at vi mistet en i vår i uke 18. Håper vi får det til snart!!

Lykke til dere andre også!

Skrevet

JAAA! Jeg har også den 13:-) Trodde først det var den 14. men nå har jeg lært meg å telle ordentlig, så da var det visst den 13:-) :-)

Skrevet

Er det noen av dere som kjenner noen symptomer? Jeg syns jeg har litt ømme pupper, men det syns jeg at jeg hadde sist syklus også, så det er vel mest sannsynlig bare innbilning:) Hvor tidlig har dere renkt å teste? Jeg tror jeg skal kjøpe en digital Clearbue graviditetstest, den kan man jo teste med noen dager i forveien... Tror jeg skal prøve neste torsdag..

Skrevet

Hei. Jeg har IKM 9. eller 10 tenker jeg. Kjenner ingen symptomer, men leter heller ikke så hardt etter de for tiden :) Vi har en gutt fra før som er 15 måneder i dag, faktisk. Er i 2.pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...