Niem og Patrick Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 snopet Sherbet Fountain?? En gul 'rull' med hvitt pulver i, og en lakrisstang som en dippet nedi pulveret?? Fant slike da jeg var på kino i går!! Kjøpte noen ekstra, og sitter her og nyyter Bilde her om noen trenger oppfrisking: http://www.villagesweetshop.com/showprod_FAV08.htm
pandabjørn Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jøss har de kommet tilbake må være over 20år siden jeg spiste sånt sist hehe
Niem og Patrick Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, ja det er maange år siden sist!! De er fortsatt like gode
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hyyyyyl! Sånne har jeg lett etter! VIL HA!! Hvor fant du?
Niem og Patrick Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Edda-Kino i Haugesund! Håper de kommer i flere butikker etterhvert..!!
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fant også slike når jeg var på kino sist. Det var på Saga i Oslo. Kanskje det er noe kinoene har bestemt seg for å ta inn igjen? De er iallefall hjertelig velkommen:) Utrolig godt godteri dette ass:)
velsignet med to Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Det har de på kinoen i Tromsø også, de har hatt det en god stund her etter som jeg har sett iallefall.
.nn. Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 På Oasen fjellbad i Namsos selger dei og slike )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå