Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jenter: på tide å motivere hverandre! Kom igjen, skriv deg på! Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Torsdag Fredag Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Godt du passer på oss Ine. Skal se om jeg ikke får skrevet meg på her et par ganger i løpet av uka:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det funket så bra på meg når jeg måtte skrive meg på her! Litt mer forpliktende! Skal på trening i morgen også. Gleder meg allerede. Ut å kjøpe treningstøy i dag! Men først skal jeg safte litt... tror jeg... Burde vasket og ryddet her også.. Og gjort unna skolearbeid, men men.. Først litt bim, og så bør vel dyret få lufte seg også!
-Mariposa- Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Frøkna - 2 timers tur i fjellet Torsdag Fredag Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Frøkna - 2 timers tur i fjellet Torsdag Frøkna - 2,5 times tur opp Stoltzekleiven og ned Fløien. Fredag Lørdag Søndag
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Frøkna - 2 timers tur i fjellet Torsdag Frøkna - 2,5 times tur opp Stoltzekleiven og ned Fløien. Bare Ine - MRL/styrke 60 min Fredag Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Frøkna - 2 timers tur i fjellet Torsdag Frøkna - 2,5 times tur opp Stoltzekleiven og ned Fløyen. Bare Ine - MRL/styrke 60 min Fredag Frøkna - 1 times tur på Fløyen Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Mandag Tirsdag Onsdag Bare Ine - MRL/Bosu 60 min Frøkna - 2 timers tur i fjellet Torsdag Frøkna - 2,5 times tur opp Stoltzekleiven og ned Fløyen. Bare Ine - MRL/styrke 60 min Fredag Frøkna - 1 times tur på Fløyen Lørdag Frøkna - 2,5 times tur opp Stoltzekleiven og ned Fløyen. Søndag
-Mariposa- Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Litt imponert over meg selv og Det som motiverer meg (bortsett fra det å komme inn i de buksene jeg vil) er at jo mer man trener og mer muskler man får, jo mer effektiv blir treninga og jo mer fett forbrenner man Og så er det digg å gå på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå