Gå til innhold

Gravid med kobberspiral!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre barn og er for tiden student. Har en super kjæreste som jeg har vært sammen med i 1 år, og vi har lyst på et barn sammen. .Bare ikke akkurat nå. . Er litt flaut å skrive dette da, men shit la gå. .Vi har et knallbra sexliv, ganske så heftig og ofte. Han har rimelig bra størrelse på utstyret. I det siste har det gjort ganske vondt når han treffer helt inn. Det jeg lurer på er om han rett og slett kan ha dyttet spiralen ut av possisjon. Enten er det derfor det gjør vondt, eller så er jeg gravid. har hatt mensmurrringer i et par uker nå og er småkvalm innimellom. Men det kan da ikke være mulig at sånne symptomer dukker opp så tidlig? Venter mensen om ca en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det i tilf er alternativ 1- altså at han har dyttet den ut av posisjon.. Symptomene dukker ikke opp en uke før mensen, vel. Gjorde ikke det til meg ihvertfall, de to gangene jeg har blitt befruktet.. Min kjære er også av det velutrustede slaget, og når jeg brukte pessar før så 'dyttet' han på det så det flyttet på seg, selv om det lå helt inne over livmorhalsen (der tråden til spiralen kommer ut), og selv om legen sa det ikke skulle være mulig. Men- er han lang nok, så er det nok absolutt mulig:) ta en legesjekk du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...