Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Får minst et brev fra dem i uka altså, ikke tull! Om at jeg kan få gratisk gaver blabla bla.... jeg er ikke interessert.... Og de ringer, heeele tiden, ta et hint da for svarte!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHHH...... sa første gang de ringte at jeg ikke var interessert og la på.... men de fortsetter, nå gidde rjeg ikke ta den..... i dag har de ring allerede 3 ganger! Jeg setter bare på opptatt knappen als¨å... faens folk.
Mamsen til Silje Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe,nei de er flittige de der. Vi er medlem og de bokpakkene renner ned i postkassa. Er bra bøker men de kommer for ofte og syns bøkene ligger vel lang foran i alder. De vi har fått i de siste par mnd passer bedre rundt 1års-alder. Snuppa er 7.5mnd. Må passe på å avbestille men... Skjønner du blir frustrert,de må jo ta nei for et svar da og gi seg en gang..sånt er irriterende.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Samme her! Tror de at jeg bare gir opp og sier "Jaja, jeg får vel bli med da, for å få slutt på maset!"?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan avbestiller man? Jeg har fått pakke på pakke.................men ikke fått noen mail i forkant. Eller er kanskje ikke sånn de opererer?Går i surr for meg...babyverden, bokklubbens barn........er litt targeted ja....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Samme problem her. Er ikke interessert, men de ringer og sender brev hele tiden. Angrer på at jeg registrerte meg på babyverden. Skal ikke gjøre det igjen i hvertfall.
Mooncake Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Første gang de ringte til meg; avbrøt jeg de etter de hadde presentert seg og sa at de skulle stryke meg fra listen sin. Det funket. Siden den gang har jeg ikke hørt noe, det er over 8 mnd siden.
jippii Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 veldig tungvint å avbestille. Man må sende mail til kundeservice deres.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg lot tilslutt en pakke gå til inkasso! Da førdt ga de seg! Ble litt dyrere, men i lengden sparer jeg jo masse på det!!! Kom jo pakke nesten en gang i uken jo!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Har forsøkt dette jeg og. Jeg stod nemlig registrert på den forrige babyen min som ikke er i denne verden lenger, så jeg sa at jeg ikke hadde barn, var da gravid, så var jo sant. Hun sa da at hun skulle stryke meg fra listen, men det tok ikke lange stunden før de ringte igjen, til tross for at jeg ikke hadde barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå