Gå til innhold

Er sengekant nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt det nemlig, men om noen kan fortelle meg hvorfor man skal ha det så kanskje jeg må kjøpe det hehe :) (overtal meg til å få brukt penger i dag og!! hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig bra å ha så den lille ikke setter bena og armene sine fast mellom sprinklene.

Skrevet

jeg kjøpte sengekant til tulla mi igår, og jeg hadde det til Sander også

synes det både er kjekt og fint å ha en slik kant rundt senga virker litt lunere også :)

Skrevet

smokkene detter ikke på gulvet, virker lunere og varmere i senga og babyen setter ikke armene og føttene fast i sprinklene=)

Skrevet

jeg syns det var veldig praktisk, pga armer og bein som stikker gjennom sprinklene når de sover. greit at smokken holder seg på plass oppi senga og ikke detter ned også egentlig. men syns det er utrolig dyyyrt for sånn sengekant da.

tipset er å feks kjøpe på ikea, i hvit, for da krasjer det ikke med sengetøyet du kjøper. er mange søte med bamser og sånne ting, men ekke alltid det ser like bra ut til alle typer dynetrekk. hvit går til alt =)

Skrevet

Wow, kanskje jeg må på handling nå hehe :)

Skrevet

Ja det er dyrt jeg kjøpte i går og den kosta 549,- !!

jeg kjøpte i rosa, og kjøpte samme sengetøy som hørte med :)

enten skal tulla ha rosa sengetøy eller hvit og det går så fint til sengekanten.......kommer ikke til å kjøpe noe andre farger til tulla..

finnes jo så mange lekre sengetøy i rosa :)

Skrevet

Vi trengte det ikke i begynnelsen til gutten vår (men brukte det), for når de er nyfødte så ligger de jo helt stille allikevel. Men når de bgynner å rulle rundt trenger man det virkelig, spesiellt for at de skal "lande" inntil noe mykt når de snur seg. Syns du skal unne deg en sengekant jeg.... :o)

Skrevet

Pleier de ikke å selge løse trekk til disse sengekantene da? Det gjør de hvertfall på bl.a Ikea.

Jeg kommer til å sy mitt eget sengtøy til babyen, så kan jeg sy matchende sengekant-trekk samtidig :-)

Skrevet

Et argument mot er jo at du ikke ser ungen når du ligger i sengen. Jeg har sengen rett ved siden av min seng og da er det veldig greit å titte rett på junior når han ligger der :)

Skrevet

vi kjøpte, å brukte litt,men han bare rev den ned. tok den av,og enda kke satt fast noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...