Gå til innhold

ananas biter, hvordan gikk det med stratosen uten luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det premie på deg?

Er jo så spent vet du;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også! :)

Skrevet

Halloisen, første gang noen har spurt etter meg her inne :)

Neeeida, den kampanjen var de ferdige med. Men de sa også at det egentlig ikke skulle være flere slike stratoser ute i butikkene da... Så jeg kunne sende inn sjokkisen, og reklamere for den. Så får vi se hva som skjer. Skal skrive med et følgebrev tenkte jeg, om at det er dårlig at det fortsatt finnes slike stratoser ute i butikkene, når kampanjen er over. Spille litt på dårlig samvittighet, overfor en sjokoladehungrig - men også småblakk - stakkar ;o))

Kanskje jeg, om ikke annet, får litt sjokkis på såret :)

Skrevet

Jeg kjøpte en stratos i går. Og da jeg skulle spise den, oppdaga jeg at den ikke var med luft. Nidar hadde en "dusør-kampanje" på gang tidligere, hvor de lovte 10 000,- til dem som fant stratos uten luft.

Men kampanjen var dessverre over :( Så der forsvant min sjanse til litt raske penger. Men skal som sagt (skrevet) sende den inn som reklamasjon. Så får vi se hva som skjer. Dårlig gjort at det er igjen slike sjokkiser i butikken, når kampanjen er over!

Skrevet

Nei??!??

Fyy så dårlig!

For det første står det fortsatt på hjemmesiden (og ingen dato for kampanje-slutt?), og for det andre så må det da gjelde til alle er funnet????

Det var dårlig.... Håper du får en goood porsjon sjokolade MED luft istedet da!!;)

Nei nå blei jeg skuffa på dine vegne....

Hmf Nidar.....

Skrevet

Så utrolig kjipt da. Men, hvordan var stratos uten luft? Var det lett å merke?=P

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at de stratosene som var med i konkurransen, hadde en lapp med der det stod man hadde vunnet...

Skrevet

Utrolig dårlig!!

Gå til VG....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...