Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Våknet i natt av at det nesten knøt seg i magen, kanskje litt som menssmerter, er 18+6, lurer på om dette var kynnere, har ikke hatt det enda... Bare det ikke var noe annet somm kunne vært galt... Kjenner jeg blir litt engstelig....
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Tja.. Magen blir helt stram/hard i allefall.. Det knyter seg liksom.. Vanskelig å forklare...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Magen min blir plutselig helt hard, og jeg kjenner hvor det strammer seg, før den slipper igjen. Kan vel si at den knyter seg ja. Har ikke kjent noe ubehag, og aldri hatt noe vondt når jeg får det. Fortalte dette til jordmor, og hun sa at det er kynnere.
marik* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Kynnerne varierer litt fra dame til dame. Mine er ikke vonde; men det kan helt klart være ubehagelig å få en kynner når man skal skynde seg over veien feks.Nå er jeg 27+5 og nå begynner de å bli endel sterkere. Men kynner er rett og slett livmora som trekker seg sammen. Livmora er en muskel, og det kjennes rett og slett ut som en muskel som strammer seg skikkelig. Den "varmer opp" til fødsel:-) Min erfaring er at de roer seg når man stopper eller setter seg nå. Jeg har hatt kynnere siden 15. eller 16. uke. Jeg tror nok at det var det du kjente. Jeg er gravid med nr 2 og kjente det igjen fra sist.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 jeg får nesten litt ubehagelig vondt i magen, og den blir steinhard hvis det er en kraftig kynner, men som regel kjenner jeg dem knapt
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 jeg er gravid for tredje gang og i alle mine svangerskap har kynnerene vært mer eller mindre vonde. kan minne litt om menssmerter, men skal gi seg i løpet av kort tid. magen blir og samtidig stram.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kjenner ikke kynnere jeg.. ikke annet enn med hånden, da kan jeg formelig kjenne at magen knyter seg og blir steinhard, før den langsomt blir normal igjen..litt som etter en orgasme (noen andre som har kjent hvor hard magen er da?) Men jeg kjenner det ikke på kroppen, sånn "nå får jeg kynnere" lissom..bare hvis jeg tilfeldigvis holder hånden på magen akkurat da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå