Talie Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei. Jeg leste at mange ikke kan kjenne spark på utsiden før i uke 24. Jeg er bare i uke 18 og kjenner masse spark og liv.Både meg og mannen min har allerede fått kjenne spark på utsiden av magen. Er det litt tidlig eller? Er førstegangsfødenede.
frk.rosa Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg kunne kjenne det ut på uke 16. =) er i uke 18 nu å her e det også masse liv =P jeg er også førstegangsfødene. men jordmor sa at jeg skulle kunne begynne å kjenne det så tidlig. =) men fra uke 24 skulle jeg kjenne det minst flere ganger om dagen. så trur det er helt vanlig.
Talie Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det var bra. Alltid greit å vite om man følger d et normal:) Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Er 18+3 i dag og kjent liv ca tre uker nå. Men først i går kveld i sengen kunne jeg føle spark på utsiden, kjempeflott:) I uke 24 kan man kanskje også SE spark. Det er også veldig individuelt, kan tro det avhenger av magefett også. Og morkakens beliggenhet...
Sunniva78 har to små Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kunne både kjenne og se spark på utsiden 17+3! Helt utrolig.. Sambo kunne også se sparkene:-)
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Både sambo og jeg kjenner det på utsiden nå..siden uke 19:) Fikk en skikkelig overaskelse, hadde ikke regnet med å kjenne det så tidlig på utsiden:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå