Vannmann35 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Vi skal dra og bestille invitasjoner på fredag, men lurer på om det er vanlig å gi invitasjoner til foreldre og søsken også? Jeg har to søsken som begge bor hjemme - hva skriver vi i invitasjonen da evt? Hvordan gjør man det hvis man vil invitere tanter og onkler med barn? Skriver dere f.eks. familien Jakobsen m. fam. eller? Tips mottas med takk!
pandabjørn Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 synes du må gi til dine foreldre og svigerforeldre du får skrive til pappa, mamma og navna på søskne dine øverst på innbydelsen.. tenke du på dine fettere og kusiner som bor hjemme da eller?? du kan jo skrive til tante "Petra" og onkel "knut" og navnene til barna dems det er jo en mulighet hvis de bor hjemme.. synes ikke det passer å skrive til familien Jakobsen m/fam blir ikke så personlig synes jeg
HjerteMom Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Vi ga ikke innbydelse til foreldre og søsken. Sa til dem at de var selvskrevne
Vannmann35 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Flere meninger? Hvordan gjorde dere det. Skrev dere f.eks: I den anledning har vi gleden av å invitere tante Sunniva og onkel Henrik, Karin, Elise og Petter til bryllupsfest på Gamle Logen kl 15.00 eller skrev dere I den anledning har vi gleden av å invitere Familien Jakobsen til bryllupsfest på Gamle Logen kl 15.00
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Trodde det var helt vanlig å sende til alle jeg... mamma og pappa kommer til å syntes det er kjempestas når invitasjonen kommer, selv om de vet alle detaljer allerede.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Vi sender invitasjoner til alle. Adresserer med respektive navn, til og med kusinen min og niesen til mannen får egne invitajsoner, litt stas..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Skriver SÅKLART invitasjon til alle, selv de selvskrevne. Jeg vil iallefall ikke ha dårlig samvittighet i ettertid på at familien ikke fikk invitasjon. Synes det er VELDIG stas å få invitasjoner selv, og det en vil andre skal gjøre mot en selv, skal en gjøre mot de :-) Er på en del fester, og det er som oftest de festene en har fått invitasjon til som er mest spennende. Virker så velorganisert og stilig!!! Ang.hvem man skriver til på kortet. Nevn alle navn. Det bør være personlig slik at ALLE gjestene føler seg velkomne
Vannmann35 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for tilbakemeldingene! Da skal vi lage invitasjoner til alle og bruke fornavnene - så det blir personlig. Har funnet noen kjempelekre invitasjoner - så dette blir bra. Gleder oss til å sende dem ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå