Gå til innhold

Behov for og fornye!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett helt enormt behov for og fornyet hjemmet og få alt helt 100% perfekt for tiden,. litt slitsom og ganske dyrt kan man si!!

Non floere som bare må fornye?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, skylder på at "redebygging" er normalt til mannen som hever øyenbrynene i forundring av alle innkjøp som ikke har noe direkte med babyen å gjøre:o) I tillegg skal vi flytte til annen by og starte ny jobb bare 7 uker før termin. Blir vill redebygging i form av maling og div innkjøp i ny leil tenker jeg, he he:-)

Skrevet

hoho.. samme her! Helt nater på å vaske gulv å ha det helt plettfritt tunde meg, ser jo ut som en interiørkatalog snart her! ;p Med, friske orkideer litt her og der:D Sikkert fordi jeg går bare hjemme nå og vil ha det koslig rundt meg :D

Skrevet

Hehe det er godt det bare ikke er meg!! Fikk mast meg til ny sofa og spisestue, me den unnskylningen att vi sikkert får så mye besøk nå!!

Hehe men jeg bare må ha det, klarer ikke og få det ut av hodet mitt før det står i stua:D

Skrevet

Hehe... Kjenner meg igjen der ja =)

Skrevet

he he :-) det er godt det er flere... vi har ikke så mye cash til rådighet, så det blir mest rydding, omorganisering og små prosjekt, men det MÅ jeg bare gjøre :-) Det er vel slik det er, vi ordner hjemmet, og mennene får behov for å jobbe overtid for å legge seg opp litt ekstra penger; sånn i tilfelle :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...