Reveenka Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Her er jeg avgårde på en liten høstferieavstikker(ikke full uke engang), og hva ser jeg når jeg kommer tilbake!!?? Siden er full av ny innlegg! Nå bruker jeg sikkert flere timer på å jobbe meg gjennom alt, så da ses vi på toppen i kveld en gang! c",)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Håper du har hatt en fin ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå