Gå til innhold

implanom.. noen som har prøvd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer litt på dette prevansjonsmiddelet.. er det noen som kan komme med litt feedback om dette? åssen påvirker det mensen f.eks.. humørsvingninger? pris? hvor lenge kan de sitte i ? kan fastlegen sette de inn? når de fjernes, kan en bli gravid nesten rett etter da ? hadde satt veldig pris på litt hjelp her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og ble nysgjerri...dytter litt for deg..

Skrevet

hei, jeg fikk satt inn implanon for ca halvannen måned siden.

 

jeg har ikke fått tilbake mensen, men har hatt en spotting. det var snakk om to-tre dråper blod, og så ikke noe mer.

alt er visst vanlig med implanon i sånn henseende.

 

har ikke hatt noe innvirkning på melka, og merker egentlig lite til det, annet enn at jeg har nedsatt sexlyst (kan jo også komme av at det er 3 mnd siden jeg fødte?!) og at det klør litt i armen der den ble satt inn en gang i mellom.

 

det var ikke spesielt vondt å sette den inn, det var fastlegen min som gjorde det, men ikke alle fastleger setter den inn, de må nemlig ha lært det skikkelig for at det skal være ok. du får lokalbedøvelse, og er litt øm og gul/blå/grønn noen dager.

 

det skal visst gå raskere å få tilbake mensen med implanon enn med pilla. det håper jeg iallefall, i forhold til å prøve på en til etterhvert...

Skrevet

Hørtes jo ganske greit ut da :-) Tusen takk for svar:-) og tusen takk for dytt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...