mammasgo`jente Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jenta mi på 6 mnd gråter så mye i søvne, både når hun sover i senga og i vogna. Jeg forstår ikke hva det kan vere! Hun er helt utrøstelig i noen minutter for så å sove rolig igjen. Rapen har komt og hun er ikke sulten. Hun bare gråter, må ha litt kos og så sovner hun igjen. Har prøvd å la henne ligge, men da gråter hun bare lenger. Kan det vere luft i magen? Ikke lyst å ligge alene? Drømmer hun kanskje??
Marolla Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også en slik nattegråter. Men hjelper å putte smokkeni munnen her iallefall
mammasgo`jente Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Skulle ønske det var nok her også, men det er det ikke... Ikke om natta ihvertfall. Ute i vogna hjelper det ofte å putte i smokken!
FanteGuri Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vesla her gråter også av og til når hun ligger og sover.. Ser ut som hun har drømt noe fælt, ikke vet jeg.. Men, det går over med litt trøst og smukken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå