Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 her har min lille klomp vært treig med det meste,hele tiden.fulgt sin egen vilje hele veien.helt greit,for jeg har sluppet unna mye springing,til nå...heehe for,som den ålende krabaten han er,så har jeg nesten bestandig rekt frem i tide.men hva oppdaga jeg i går?? jo,han åler seg til han er unna synet mitt,å så krabber han i full fart videre!!!! han har kunnet å krabbe lenge!! så hvorfor har han ikke vist meg det da?? å han er snart i springinga.slipper seg,og tar to-tre skritt å setter seg ned.nå syns jeg han kan bremse litt ;o)
Reveenka Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, liten smarting du har der, ja! Du blir nok nødt til å passe på som en smed i åra framover c",)
Travelmor Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 He, he. Rart det der. Det er faktisk ettåringer som kun går når de tror at ingen ser dem.. men krabaten din er nok taktisk og vil ikke ha noe av at mammaen vet hvor rask han egentlig er. Det gir ham jo noen fordeler:-) Forøvrig har travelbabyen bare krabbet for full maskin i en drøy måned, like lenge som hyllene høyte oppe på veggen har vært overfyllt av all slags pynt som jeg helst vil beholde litt til. Tror det kan ta lang tid før hun går, men man vet jo ikke hva de holder på med når vi ser en annen vei:-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 He he, lur han lille goguttklatten!! Synes jeg ser deg fremover, haltende og skranglende etter den lille tornadoen
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Her har du nok å henge fingrene i. Du får ta det som god trim... De er så kjappe at en nesten ikke klarer å følge dem med øynene:) Vent til han begynner å løpe:)))
dritgrei hei hei! Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 denne historia måtte jeg fortelle til en venn igår, for makan til frekk unge hehehehehehe..... det er dårlig gjort å øve så ingen ser det. Jeg håper du raskt finner ut av hva som kan gi deg bedre dager, så du kan le og løpe etter lille vennen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå