Gjest Ut på tur Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Heisann, Jeg er her inne med jevne mellomrom. Stiller av og til noen sp.mål. Prøver å svare andre på de tingene jeg vet noe om. Men det har vært noen ganger jeg synes det er nesten trist med de annonyme. Er jo noen ganger man får en lengre tråd der man har "snakket" om noen ting. Men jeg vet jo ikke hvem jeg har "snakket" med. Noen ganger er dette sånne helt bagatel ting som ikke er pinlig, sier noe om hvem man er el.l. Jeg er også av og til anonym, noen ting er jo litt pinlig å spørre om eller svare på, jeg ønsker derfor ikke fjerne anonym knappen. Men jeg bare lurte på dere som er mye anonyme, har dere en profil der dere har skrevet masse om dere selv og har masse bilder osv som gjør det lett å kjenne dere igjen ? For det er jo mulig å ha en profil som er anonym, men da vet vi hvem vi har "snakket med" og kan kjenne igjen folk og det blir litt mer sånn "takk for sist"
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er så lei av å hele tiden måtte forsvare meg fordi jeg velger å være anonym. Jeg har vært årevis inne på denne siden - og opp gjennom årene har jeg sikkert fortalt en del ja. Hvorfor kan jeg ikke få være anonym de gangene jeg kan? Er ikke alltid jeg forteller noe pinlig, men jeg kan vel være litt privat fordet om. Om jeg heter det ene eller det andre så betyr vel ikke det noe? Jeg har ikke noe behov for "takk for sist" med de jeg velger å være anonym mot.
Yrha Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ganske enig med deg, HI. Anonym-knappen er grei å ha og alle har rett til å bruke den så mye de vil, men den er kanskje litt FOR anonym, spesielt i lengre tråder. På Bim hadde jeg et 'alter-ego' når jeg brukte anonym-knappen, dvs. jeg skrev under med et annet nick på slutten av innlegget mitt, sånn at jeg likevel fikk et godt forhold til de jeg skrev med. Dette var pga. fødselsangst og ønske om KS, som jeg ikke orket å få masse pepper for da, men ikke er redd for å stå fram med nå
Gjest Ut på tur Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Annonym 12:19 Du behøver ikke forsvare deg, jeg lurte bare på hvofor så mange velger å være annonym. At du velger å være annonym for å unngå "takk for sist" og for å være en i mengden er jo en grei grunn var ikke ment som kritikk, bare lurte . Beklager jeg utrykte meg dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå