Under den hvite bro Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 For 2 uker siden var jeg hos lege med en kul i brystet og han ville ha mege på Mammografi med en gang, pga at mamma har hatt brystkreft. Han ringte sykehuset og fikk time til meg 8 okt. MEN han syns det var lenge og vente og ville presse meg inn et annet sted...skulle få en invitasjon fra dem skriftlig... Ettersom jeg ikke hadde hørt noe regnet jeg med at jeg ville dra til sykehuset den 8 okt. Fikk brev fra det andre sykehuset i dag og jeg er velkommen på Mammografi den 28.11.... HAHA ...jaja glad jeg takket ja til den 8 oktober da... Fytti...kan ikke annet enn å le her...
børdi Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 herlighet,,, idiotiske helsenorge ja, hehe... good luck:-)
Mockanin Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Overrasket over at du måtte vente så lenge. Når jeg fant kul i brystet mitt kom jeg til mamaografi få dager etterpå. Heldigvis gikk det ikke lang tid før kulen ble fjernet og det viste seg og være godartet.
solstråle69 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det er velferds-Norge i et nøtteskall! Jeg er ikke sjokkert, men det er HELT tragisk! Man skal være forholdsvis frisk for å bli syk i Norge, dessverre! Håper det går bra med deg sjaman, og at du ikke har noe å være bekymret for. Lykke til den 8.!! :-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ja,du kan så godt si det Sjaman.. vi var 8.august til øre-nese-hals for å sjekke hørselen til snuppa og de lovte at operasjonen for dren skulle skje innen 4 uker. tiden gikk og jeg hørte ikke noe mer så jeg ringte og da visste de ingenting om dette!! så en uke eller to etterpå fikk jeg time til operasjon : 16.11.07 .. ja,jøss.. 4 uker meg i r**a ..grrrr!!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Helsesektoren er nok litt opp til en selv og her i landet .............. Har en veninne hun fikk tid til mammografi også flere uker efter kulen var oppdaget - hun ble så pissed at hun gjorde dette på en privatklinikk istede - timen hun fikk der var 2 -3 dager efter legebesöket, Selv har jeg en datter som skal operer inn dren - der fikk vi vite vente tid ca 8 uker , men tok kontakt med privat klinikk og fikk time allerede 2 uker efter ÖNH lege besöket !
Fishbone Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Det spørs om timen din er merket "øyeblikkelig hjelp". På røntgen er vi pliktige til å ha øyeblikkelig hjelp timer klart til mennesker som trenger dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå