Butterfly_Flip Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Gutten min er 10 mnd i dag. han er ca 10 kg. Nå begynner han å bli stor, og jeg føler ikke han sitter noe godt i denne stolen lengre. Han er blitt mer sutrette i bil, og jeg føler at han ikke passer oppi stolen lengre. Han sovner ikke så lett i stolen lengre heller. Jeg kan ikke ha for mye klær på han i bilen. Da blir det ivertfall trangt. Kan ikke bruke en slik tykk kjøredress foreksempel. Den puta som skal støtte hode henger bare fast i en borrelås. Kan jeg ta bort denne, eller er det feil.? Må nok kjøpe nytt sete til han snart uanstt. Hvilken sete anbefaler dere? Et sete som han kan vokse i. Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe Recarosete til han, men de lager ikke seter som skal stå bakovervendt i den alder/vekt grubben som jeg skal har. (Tror jeg)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 hts besafe izi combi.(tror det er sånn det skrives) de er både forover og bakover vendt. er det sete som er best i test, var i hverfall det når vi kjøpte det. da sitter de høyt i bilen så det har god sikt. eneste minus er at det tar litt plass i bilen.
Gulosten™ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Har du vært fornøyd med BeSafe? Vi har BeSafe Izi Combi, og er superfornøyd. Du bruker det bakovervendt så lenge du vil, også snur du det framover når du vil det. Det står som en bauta uansett, veldig solid og flott sete. Kan brukes til ca 4 år.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 ville også gått for besafe.. vi har nettopp skifta fra izi sleepen.. lillemann er 7 mnd.. synes izi sleepen er ganske trang i overdelen,så jeg tok ut det spedbarnsinnlegget,men du kan jo sikkert bare ta vekk det ekstra trekket.. hvis det ikke blir ubehagelig for barnet ditt da..
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ja eldste her er 3 år og sitter fremdeles fint bakover vendt i det sete. er stor fornøyd jeg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå