Galskapens overhode Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Blir oppgitt jeg.. Hender seg at jeg plutselig må løpe på toalettet og kste opp. Er snart ikke noe forvarsel lenger heller.. verst på morgenen nå da, ikke hele døgnet slik det var i sommer. men er uansett plagsomt. Får begynne å ta med meg poser i lommene, er redd jeg en dag står i kø eller kjører bil og plutselig.. ja.. Flere som slier? Evt fått råd fra lege/jordmor?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ej e 21+3 og er kvalm og spyr dagleg, enda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal til lege i mårga å ta blodprøver for å finne ut kva som kan gjere at eg er så kvalm. Legen trudde kanskje det låg nåke anna bak en svangerskapet. ¨Fe berre vente på svar........ Var sann med førstemann også, men ikkje så gale. Da spydde eg kanskje annakvar dag fram til han var født. Var ikkje konstant kvalm....
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har kastet opp i gjennomsnitt 3-4 ganger i uken, noen ganger mer, siden uke 7 - er nå i begynnelsen av uke 18. Er ikke kvalm, oppkasten kommer plutselig - og da kommer alt jeg har spist. Får ingen forvarsel... Har ikke fått noen gode råd fra jordmor eller lege som har fungert på meg. I starten fungerte eplecidereddik blandet med vann, men det kan jeg bare glemme å få i meg nå. Jordmor anbefalte akupunktur, men det har jeg ikke forsøkt i denne forbindelse. God bedring!!
-Loppa- Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er 16+2 og spyr og er kvalm nesten hver dag. Har vært dårlig siden uke 5 Håper det gir seg snart, er sykemeldt sa dagene går saaakte. (Men har 1 times reise til jobb og det går bare ikke) Har ikke fått noen råd som fungerer heller bortsett fra søvn og hvile. God bedring til alle!
ålah Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg er forstatt veldig kvalm mesteparten av dagen. Har vært sykmeldt siden uke 7 og er i uke 13 nå. Sykmeld. går ut på fred. og jeg må prøve å få forlenget det, pga. den dårlige formen. Kaster ikke opp, men er kvalm hele dagen... som å være reisesyk eller sjøsyk, det er grusomt. Jeg håper virkelig det gir seg snart, liker ikke å være så lenge sykmeldt fra jobben... sliter med dårlig samvittighet uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå