Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Maya ? Passer det til Celine? Syns det er så fint navn =)
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg liker Maya veldig godt, men passer ikke til Celine i det hele tatt. To helt ulike navn for meg... Celine passer bedre med navn som Henriette, Michelle osv.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Fint navn. Har aldri helt skjønt hvorfor det er så viktig at de passer sammen...?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Celine og Maya passer kjempefint! To nydelige navn! ;-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 For meg trenger ikke navn å passe sånn sett, så lenge man liker navnene.. Maya var et veldig fint navn. Celine er og et fint navn
fox`y Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 jeg liker Maya,men d er for jeg heter d selv hehe..skriver d oxo me Y...
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 tenker bare på mayafolket.. liker det ike spesielt hva med maiken??
LegallyBlond Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Veldig fint navn! Går helt greit til Celine.
mai mammaen til to Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 syns de passer fint sammen jeg... syns ikke man trenger å ha navn som passer så voldsomt heller jeg.. eneste er jo litt rart om man har et kjempe uvanlig navn (f. eks lykke på den ene og Kari på den andre..hehe
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 jeg liker det ikke ikke noe serlig. helt greit. men her bruker vi det som kallenavn for feks marit marita ol.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Synes ikke navn behøver å passe sammen... Man lever sammen i sånn 20 år (noe der omkring...) og ellers har det jo lite med hverandre å gjøre.... Jeg synes Maya er et helt greit navn;-) Har en lillesøster som heter det!
Lille søtnos Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Maya er kjempefint, selv om jeg nok personlig ville ha skrevet Maja.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 mamma heter det, bare litt annen skrivemåte... så det navnet liker jeg kjempe godt...
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har heller aldri skjønt hvorfor navn skal passe sammen... syns Maya er kjempefint, jeg.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Celine er nydelig, det er Maya og. Match each other too;)
Spira31 Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 liker også navnet, men foretrekker med i. Datteren min heter Maia Isabelle men med å passe sammen mener du at hun skal hete Maya Celine eller at de er to søsken? Har ei venninne som har ei datter som heter Monica Celine og hun bruker begge navnene.. nesten likt det da... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå