Gå til innhold

Ang. permisjonssøknad..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt forvirra jeg.. har ikke helt bestemt meg for 44 el 54 uker ennå, men lurer på om de 5 ferieukene man har rett på er inni de 44/54 ukene eller kommer som tillegg? Noen som vet om man kan dele opp ferieukene, altså ha noen om sommeren og noen på slutten (tenkte at da kan jeg kanskje ha litt ferie når pappaen begynner i perm..)?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurte jeg også på og sendte mail til trygdekontoret. Her er svaret jeg fikk:

 

Ferie forlenger ikke perioden med foreldrepenger, men forskyver den. Dvs at du ikke mottar foreldrepenger mens du avvikler ferie, og har da tilsvarende periode "til gode".

 

Det svarte vel på litt av spørsmålet ditt. Det med oppdeling av ferie vet jeg ikke...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...