lille stjerne Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Tenkte å ta m sambo'n på 3D-ultra for å se babyen. Den forrige ultralyd-opplevelsen vår ble ikke så hyggelig (jeg ødela alt sammen), så jeg tenkte dette kunne bli koselig. Men hva ser man egentlig? er nå i uke 26, når bør jeg ta det? Kan det være skadelig for babyen? Og kan noen evt. anbefale et sted i Oslo?
M*A*S*H* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.3620011 Anbefaler deg å lese på denne linken før du bestemmer deg:-)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Vi var veldig skuffet etter den ordinære ultralyden... Vi så ingen ting.. Så vi skal på 3D-UL neste uke.. Da er jeg i min 27.uke... De anbefaler 3D-UL mellom uke 24 og 30... I oslo området finnes i allefall Majorstueklinikken.. Mange som har vært fornøyde der ;o)
Athina' Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med 3D'n jeg altså, fikk ett helt annet bånd med sønnen min for å si det sånn. Men jeg er av typen som krever mye når jeg er på sånne ting så jeg fikk bra bilder. Hun prøvde å gi meg noen andre men jeg satt ned foten og var ikke til å rokke, så jeg måtte ned på benken igjen og ta nye bilder. Og det er en fordel at man er sånn altså, for man blir mer fornøyd da. Har 2 bilder på profilen min som du kan se på, er scannet inn i sort/hvitt da vi ikke har fargescanner på jobb men er bra kvalitet allikevel :-)
angelny16 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 I oslo vil jeg anbefale Majorstuaklinikken. Og du bør gjøre det før uke 30... Man kan bl,a se om barnet har hareskår.. og kjønn hvis du ikke har sett det tidl og ønsker og vite det. Også får man selvsagt veldig bra bilder, og på Majorstuaklinikken får du også med deg en liten dvd filmsnutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå