Gå til innhold

noen som er leie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har enda noen uker igjen, suk. flere som er kjempe lei? noen tips om hvordan en kan få tida til å gå? =) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er lei! jeg har 6 dager til termin, men håper selvfølgelig for hver dag som går at jeg skal være heldig. hvor i norge bor du da? her går for det meste av dagen til å rydde i skapene og pakke litt i baggen og sånn, men mye foran pcen også. og så sover jeg da, for da går tiden litt fortere! =)

Skrevet

Er kjempelei og har 24 dager igjen til termin. Aner ikke hva jeg kommer til å finne på hvis jeg går over termin!!

Skrevet

fint at vi er flere=) jeg bor utenfor bodø, enn du da? ja man må vel bare hygge seg med litt aktiviteter i hjemmet, nå som det er styggt vær.

Skrevet

hah.. må le litt;)

husker meg 5 september, utrolig fødeklar og overbevist om at 'litj mainn' skuille komme snart.. nå er jeg 7 dager på overtid, og har gitt opp å være lei.. nå bare "er" jeg;) dagene går med til absolutt ingenting og jeg vill ikke ut alene i tilfelle det skal skje noe.. helst ikke kjøre bil heller..

Skrevet

JA! Har termin i morgen, og har fått en skikkelig nedtur i dag. Har vel innsett at jeg kommer til å gå langt over tida denne gangen også.

Skrevet

Samme her! termin i morgen, men føles som om jeg er en måned på overtid!!hehe;) har fått høre fra uke 34 at"her kan det bli fødsel NÅR SOM HELST!!"my ass..hihi.. men vil helst ikke føde før fredag nå da..for sønnen vår fyller fire i morgen og da vil jeg helst være hjemme..skulle gått an å bestemme når man skal føde altså!!;)

Skrevet

så lei så lei...Slimproppen gikk for 16 dager siden. Derfor begynnte jeg å vente hvilken dag som helst selv om det nå er 26 dager igjen til termin....sukk

Skrevet

4 uker igjen, og ikke lei. Nyter tiden. Er heldigvis i god form :)

Skrevet

snart 7 dager på overtid... Og LEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...