Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør da jeg har hørt mange snakke om det.

 

Nabogutten er 3 år og han bruker smokk og koseklut hele tiden.

Det vil si også da han er ute å leker.

 

SYnes det blir litt for mye jeg.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff... det er det verste jeg har hørt! Noen bør virkelig ta tak i de foreldrene!

 

Eller... kanskje folk skal passe på seg selv og sine egne ungers uvaner?

Skrevet

Ville ikke latt min sønn ha det, men bryr meg IKKE om hva andre gjør med sine unger ang. smokk o.l.....det blir deres problem. Gidder ikke synse om sånne ting. Sikkert ting folk reagerer på i forhold til min sønn også...

Skrevet

Alt folk skal blande nesen sin oppi da!

Skrevet

enig med den over her. om den ungen bruker smokk og koseklut skal du bare drite i. så lenge ungen har det godt og trygt hos foreldrene sine så har ikke du noe med hvordan de oppdrar ungen sin.

Skrevet

De snakker sikkert bak din rygg om hva du gjør "feil" også....

Alltid er det noen som skal blande seg i ting de absolutt ikke har noe med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...