Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Spør da jeg har hørt mange snakke om det. Nabogutten er 3 år og han bruker smokk og koseklut hele tiden. Det vil si også da han er ute å leker. SYnes det blir litt for mye jeg.
miapia Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Huff og huff... det er det verste jeg har hørt! Noen bør virkelig ta tak i de foreldrene! Eller... kanskje folk skal passe på seg selv og sine egne ungers uvaner?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ville ikke latt min sønn ha det, men bryr meg IKKE om hva andre gjør med sine unger ang. smokk o.l.....det blir deres problem. Gidder ikke synse om sånne ting. Sikkert ting folk reagerer på i forhold til min sønn også...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Alt folk skal blande nesen sin oppi da!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 enig med den over her. om den ungen bruker smokk og koseklut skal du bare drite i. så lenge ungen har det godt og trygt hos foreldrene sine så har ikke du noe med hvordan de oppdrar ungen sin.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 De snakker sikkert bak din rygg om hva du gjør "feil" også.... Alltid er det noen som skal blande seg i ting de absolutt ikke har noe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå