Ny sneip i juni 2009! Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Sluttet på Cerazette for 4 uker siden, og har enda ikke fått mensen. Noen som vet hvor lang tid dette kan ta? Kan jo legge til at jeg har brukt Cerazette i et år, men valgte å slutte nå pga av at de siste 3 mnd så hadde jegmenslignende blødninger i to uker av gangen, ofte med bare to ukers mellomrom....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg gikk på Cerazette ett år, og da jeg sluttet kom mensen 4 uker og 1 dag etter. Den kommer nok snart, skal du se.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg brukte også cerazette. Fikk mens nøyaktig 4 uker etter å ha sluttet med pillene
Google Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det samme gjelder meg. Fikk mens nøyaktig 4 uker etter jeg sluttet. Gikk på de i ca 1 år, og hadde ingen blødning i løpet av dette året.
nr2-imagen:) Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk også etter 4 uker. men kan gå opp til 2mnd før du får det..
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for svar alle sammen! Får sette meg ned og vente i spenning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå