Gå til innhold

Gavetips til ei som har blitt storesøster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt tante til ei nydelig jente, og skal gi henne diverse baby ting, men hun har også ei kjempe god storesøster, som også skulle hatt en storesøster gave. Hun blir to år nå før jul, og jeg vet jo ikke hva som er kult til noen på den alderen.. Noen som kan hjelpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn genser som det står "storesøster" (eller noe sånt) på... de er rosa med glitterbokstaver eller no, så en skulle tro det var en sikker vinner :)

Skrevet

En tante-dag med deg hvor hun er i fokus, med is og kakao og hyggetur til zoo/lekeland/bondegård/svømmehallen/o.l :o)

Sikkert også en gave som vil falle godt i smak for de nybakte foreldre:o)

Skrevet

Ikke for å være slem mot hun som foreslo genser med skrift på, så ville jeg styrt unna det. Hun er to år...hun kan ikke lese, og ser på en genser som en genser, vil jeg tro.

Da ville jeg heller sørget for en "tantedag" sammen med henne som hun andre sa! Genialt! Da vil hun virkelig føle at hun er i fokus, og dere opplever noe sammen!

Skrevet

spørr mammaen hva hun liker å leke med..så kan hun få en fin leke eller noe?

Skrevet

Takker for tips alle sammen, men hadde nok mest tenkt på en leke eller noe sånt.. Hun bor 40 mil unna, så en "tante-dag" blir nok litt vanskelig å få til.

Skrevet

En babydukke er tingen. Da har både mammaen og hun hver sin baby å stelle. Datteren min fikk egen babydukke og vogn når lillebroren ble født- Da kunne vi trille hver vår baby..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...