Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har blitt tante til ei nydelig jente, og skal gi henne diverse baby ting, men hun har også ei kjempe god storesøster, som også skulle hatt en storesøster gave. Hun blir to år nå før jul, og jeg vet jo ikke hva som er kult til noen på den alderen.. Noen som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Sånn genser som det står "storesøster" (eller noe sånt) på... de er rosa med glitterbokstaver eller no, så en skulle tro det var en sikker vinner
Lillefy Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 En tante-dag med deg hvor hun er i fokus, med is og kakao og hyggetur til zoo/lekeland/bondegård/svømmehallen/o.l ) Sikkert også en gave som vil falle godt i smak for de nybakte foreldre:o)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke for å være slem mot hun som foreslo genser med skrift på, så ville jeg styrt unna det. Hun er to år...hun kan ikke lese, og ser på en genser som en genser, vil jeg tro. Da ville jeg heller sørget for en "tantedag" sammen med henne som hun andre sa! Genialt! Da vil hun virkelig føle at hun er i fokus, og dere opplever noe sammen!
mai mammaen til to Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 spørr mammaen hva hun liker å leke med..så kan hun få en fin leke eller noe?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Takker for tips alle sammen, men hadde nok mest tenkt på en leke eller noe sånt.. Hun bor 40 mil unna, så en "tante-dag" blir nok litt vanskelig å få til.
Lurvehette Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 En babydukke er tingen. Da har både mammaen og hun hver sin baby å stelle. Datteren min fikk egen babydukke og vogn når lillebroren ble født- Da kunne vi trille hver vår baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå