Mamma til snuppene Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvilke har dere vært mest fornøyd med??????? Har kjøpt en Reima dress men ikke begynt å bruke den enda. Lurer å selge den og heller kjøpe Ticket.....
Mom2Two Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Har hatt flere av begge merkene til mine unger. Jeg synes ikke Ticket passer til de minste barne (2-3 år og under).Dette fordi den er noe stivere enn Reima. Den tørker også veldig sent når man har vasket den. Dette er de to store ulempene. Av og til har jeg også lurt på hvor pustende den egentlig er, for jeg synes ikke ytterstoffet virker så veldig pustende, om du skjønner hva jeg mener. Fordelen med Ticket er at den er mer slitesterk. Den tåler virkelig røff bruk. Reima er lettere å bevege seg i.Tørker fortere når du vasker, og jeg synes også den er lettere å ta av og på. Den er heller ikke så tung. Puster bedre. Jeg holder en knapp på ReimaTec jeg altså.Har brukt begge dressene over flere år, og brukt mest Ticket til eldstemann fordi han jo sliter mer på dressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå