*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 herregud har i det siste begynt å ha helt SYKE drømmer... -glemmer å gi ungen mat -baby skriker ikke, altså lager INGEN lyder -baby er BITTELITEN, da snakker vi så liten at om jeg koser i ansiktet til den med lillefingeren er fingeren min like stor som hodet... -har latt ungen være i et rom hvor man IKKE kan høre at han/hun skriker... husker ikke mer akkurat nå..men det er sånn ca det jeg drømmer for tiden:S
Fløffy Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kvalifiserer drømmen min om at et mannlig kollega forløser ungen? I bar overkropp? )
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg også har hatt mye syke og rare drømmer i det siste. Men de har stort sett ikke dreid seg om babyen. Men drømt både om kjæresten min og eksen min av alle ting (3-4 netter på rad faktisk). Men hører det er normalt å drømme mye rart når man er gravid da.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 syke drømmer ja.. hehe... drømte ei natt at jeg lå å fødet, det var helt smertefritt og da han kom ut, sa legen, ja og der kommer det en til, ok sa jeg også hadde vi plutselig to istede... en anna natt drømte jeg også at vi fikk tvillinger, m,en denne gangen var de så små at vi la de i akvariumet.. den ene drukna, mens den andre voks seg stor;) den siste drømmen jeg husker, da fikk vi en liten gutt som så ut som en liten fugleunge.. han hadde lang hals og var kjempe spe. han lå konstant å frøys for jeg fant ikke klær til gutten. vi hadde flyttet stellebordet på kjøkkenet, og der sto det fult av arbeidskollegaer av meg med døra på vidt gap og det var snøstorm ute.. stakkars liten uten klær eller teppe. han hadde også fått seg en liten knekk på halsen, siden den var så tynn, og slemme meg sto og strøyk han der han hadde vondt så han lå å vrei seg i smerte.. og det som er det merkeligste med drømmen (?) er at han er skikkelig stygg, men jeg synes han er kjempe nydelig.. ble langt dette;) men rare drømmer, ja.. kan skrive under på det;)
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 haha enda godt det er flere sære!! Det sykeste er at jeg også drømte at jeg ammet, selv om jeg som oftest glemte å skifte på ungen og ikke matet....så når jeg våkna hadde jeg lekket en del av brystene mine...herlig. Kan ikke huske noen andre sære drømmer:P
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 kom på en til!! jeg skulle amme og istede for å legge til babyen som lå å gråt, la jeg til samboeren min. jeg ble skikkelig sur på babyen for at han ikke kunne respektere at pappa skulle ha mat først..
Pinny og lillegutt Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Vet ikke akkurat om de er "syke", men har i det siste begynt å drømme mye om at samboeren min er utro. De drømmene er skikkelig vemmelige, for de føles så sinnsykt virkelige og utroskapen er liksom ikke skjult. f.eks i natt drømte jeg at jeg kom hjem fra et eller annet sted og i sofaen finner jeg han og en dame i full gang i sofaen. Jeg spørr hva i huleste er som foregår og han bare stopper opp litt, snur seg og sier: "bare får meg noe, hva ser det ut som?" Akkurat som om det er det mest naturlige i verden. Jeg blir helt paff men finner meg liksom i det... ho dama bodde tydligvis hos oss og greier, og han byttet på meg og henne som han selv ville. Men siden jeg var (er) gravid foretrakk han henne ovenfor meg. Slike drømmer har jeg hatt mange av i slutten av svangerskapet.. hater dem!
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 synes det kan kategoriseres som en syk drøm! høres sikkelig uhyggelig ut, har takk og pris ikke begynt å drømme sånt enda....
anneli84 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 i natt drømte jeg at jeg sto og lagde middag da sambo kom fra sykehuset med ungen. jeg venter jente som skal hete celine, men han kom med en gutt som het sebastian. og han kom faktisk GÅENDE. og gud vet hvorfor jeg dro hjem før de.. hehe.. rar drømmer av og til gitt..
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2007 hehe nå måtte jeg faktisk le litt! Sære sære drømmer, det er så snodig fordi jeg har drømt ofte at jeg glemmer å gi ungen mat, tanta mi sa: DET er det siste du glemmer, de gir klar beskjed;)
anneli84 Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 ja de sier tross alt godt ifra når de er sultne.. hehe
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Har drømt flere ganger at det kommer en hånd eller fot ut av magen (men ikke helt ut på en måte, bare huden som tøyes og formes som en hel hånd med alle fingre...). Og en natt drømte jeg at jeg løftet barnet ut av magen, laget bare en åpning med navlen, men fikk ikke til å legge han inn igjen, det gikk plutselig opp for meg at det kanskje ikke var så lurt å gjøre sånt alene. Jeg skulle bare hilse på ham liksom... Huff... Fant ikke stor nok åpning til å putte ham inn igjen...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 vel, jeg drømte ei natt her at søstra mi stabbet meg med en tynn skarp gjenstand, i halsen og i magen. Mamma kom løpende og prøvde gjennopplivning, og akkuratt i det jeg fikk livet tilbake så gav hu opp, rista på hodet å sa: "uff, jeg orker ikke mer jeg", mens hu gikk gråtende ut av rommet. Og så kjente jeg deretter at livet sigde ut av meg igjen.. DET var creapy det. Våkna av at jeg lå og gråt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå